Ferrari s trubkovým rámem je opravdu zvláštní věc, stejně jako toto rádiem řízené Ferrari 250 GTO vyrobené výhradně ručně. Sestavení je dílem uživatele známého jako Liumutou na čínském video serveru Bilibili. Ve videu zveřejněném na YouTube můžeme zblízka vidět jeho skvělou práci.
Dílo propracované do detailu
Vyzbrojen bodovou svářečkou, která se obvykleji používá pro svařování bateriových sad, se pustí do výroby podvozku s trubkovým rámem vhodného pro italské plnokrevné závodní auto, i když v menším měřítku.
Hotový podvozek má páteř připomínající „Power Plant Frame“ v původní Mazdě Miata , funkční odpružení a výfukový systém doplněný kouřovými efekty. Pohon zajišťuje vpředu instalovaný elektromotor, který přes diferenciál pohání zadní kola.
https://youtu.be/blnZJRbNWrM
Karoserie je možná nejpůsobivější částí stavby. Konstrukční metody, vyražené z tenkého plechu, jsou ty, které byly mainstreamem v polovině 20. století. Kombinace nůžek a kladiv vytváří elegantní křivky vozu. Bodová svářečka se znovu zatlačí do provozu, aby se panely spojily dohromady. Rozumné množství pájky se pak používá k pokrytí různých štěrbin a řezů v plechu, přičemž se používají techniky „olověných saní“, které používali hotrodderové v minulosti. K vyhlazení povrchu před lakováním se používá velké množství broušení a pilování a vrstva běžného tmelu.
Konstrukce je dokončena v bohaté, nádherné červené barvě, jak se sluší na klasické Ferrari. Od toho jsou poslední detaily tím, co opravdu posouvá stavbu přes okraj. Větrací otvory blatníků, okna a odznaky v převleku originálu mají dlouhou cestu, stejně jako drobné repliky stěračů a stahovačky kapoty. Snad největším počinem jsou přední světlomety s čočkami, které skutečně vypadají jako ze 60. let, s neporušenými aerodynamickými kryty.
Dobrý model je jedna věc, ale tento je také funkční. Řídí a řídí, s funkčními světlomety, zadními světly a směrovými světly. Také detaily vypadají autenticky, světla mají realistickou kvalitu a nevypadají jako příliš jasné LED v levné hračce.
Jedna věc je nalakovat pěknou plastovou karoserii běžného RC auta . Úplně jiná věc je postavit jeden od základů, natož s podvozkem s rámem z trubek, který je napodobován závodními auty z minulosti. Výsledkem je kus automobilového umění a důkaz naprosté zručnosti stavitele.